Grabee এর যেসকল সকল পণ্যের উপর ওয়ারেন্টি প্রযোজ্য কেবল সেই সব প্রোডাক্ট হাতে পাওয়ার পর কোন প্রকার ম্যানুফ্যাকচারিং ত্রুটি পাওয়া গেলে, প্রোডাক্ট হাতে পাওয়ার প্রথম দিনের মধ্যে আমাদের সাথে (অবশ্যই প্রোডাক্ট আনবক্সিং ভিডিও সহ) যোগাযোগ করতে হবে। তার পর করা কোনো দাবি কোনো অবস্থাতেই গ্রহণ করা হবে না। কিন্তু আপনি বিক্রয়ত্তোর সেবা নিতে পারবেন। সেক্ষত্রেও প্রোডাক্ট আনবক্সিং ভিডিও সহ ম্যানুফ্যাকচারিং ত্রুটি ভিডিও করে রাখতে হবে।
To claim a warranty, customers must bring the product to our Customer Care Center, along with the cash memo and the original packaging.
Alternatively, claims can be sent via courier, but customers will be responsible for the delivery charges.
Please make sure to include all original accessories, the warranty sticker, and the box with the product.
An unboxing video is mandatory to proceed with a warranty claim.
For general warranty claims, please allow 7-15 days for processing.
For brand warranty claims, processing may take 3-4 weeks.
Customers must inform us of any issues within 3 days of receiving the product.
Ensure the product is brought along with the original box, cash memo, and warranty sticker.
Claims can be made by visiting our shop directly or by sending the product via courier (delivery charges to be borne by the customer).
Send us a message on Facebook.
Contact us via Hotline Number: 09612224477
Call us directly during office hours.
Thank you for choosing Grabee!